المپیک جهانی دانش‌آموزی| تنیسورهای ایران به مصاف انگلیس می‌روند/ شکست پدل‌بازان در نخستین گام مقابل شیلی

12:10 - 04 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۴۰۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
المپیک جهانی دانش‌آموزی| تنیسورهای ایران به مصاف انگلیس می‌روند/ شکست پدل‌بازان در نخستین گام مقابل شیلی
المپیک جهانی دانش آموزی که به میزبانی بحرین در حال برگزاری است امروز با رقابت تنیسورهای کشورمان ادامه خواهد یافت. تیم ملی پدل دانش‌آموزی ایران نیز در اولین دیدار دور گروهی خود در المپیک جهانی بحرین برابر شیلی قرار گرفت که این دیدار با برتری نماینده آمریکای جنوبی به پایان رسید.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در این رقابت‌ها ماندگار فرزامی و یاسمن یزدانی در نخستین دیدار خود در بخش دونفره المپیک جهانی دانش آموزی به مصاف تیم انگلیس خواهند رفت. این دیدار ساعت ۱۷ به وقت تهران آغاز خواهد شد.

در انفرادی نیز یزدانی با حریفی از چین تاپیه دیدار می‌کند و ماندگار فرزامی نیز به مصاف برنده ترکیه و اسلوونی می‌رود. در این مسابقات تنیسورهایی از کشورهای چین، اسلوونی، کرواسی، ترکیه، بلژیک، چین‌تایپه، هند، بحرین، فرانسه، رومانی، انگلیس و بنگلادش حضور دارند.

المپیک دانش‌آموزی ۲۰۲۴ بحرین از اول تا دهم آبان ماه در شهر منامه پایتخت کشور بحرین برگزار می‌شود و کاروان دانش‌آموزی کشورمان با حضور ۱۲۰ شرکت کننده مشتمل بر دانش‌آموزان دختر و پسر، مربی و سرپرست، در قالب ۱۲ تیم و ۸ رشته ورزشی به این رقابت‌ها اعزام شده‌اند.

در این مسابقات فدراسیون تنیس با ۲ ورزشکار دختر در رشته تنیس و ۲ نماینده پسر در پدل آقایان حضور دارد.

المپیک جهانی دانش‌آموزی| تنیسورهای ایران به مصاف انگلیس می‌روند/ شکست پدل‌بازان در نخستین گام مقابل شیلی

المپیک جهانی دانش‌آموزی در شرایطی به میزبانی بحرین در حال برگزاری است که تیم پدل دانش‌آموزش کشورمان امروز و در نخستین دیدار خود به مصاف شیلی رفت. این تیم متشکل از نیما طهماسبی و صدرا عاطفی در ست اول با نتیجه ۶ بر یک و در ست دوم با حساب ۶ بر ۴ نتیجه را به شیلی واگذار کرد.

نیما طهماسبی روز گذشته، حین تمرینات دچار مصدومیت غیرمترقبه از ناحیه زانو شد که با فیزیوتراپی و ریکاوری توانست امروز به میدان برود. تیم پدل دانش‌آموزی کشورمان امروز و از ساعت۱۳ دومین دیدار خود با امارات و در ساعت ۱۷ آخرین دیدار دور گروهی خود را برابر بحرین میزبان برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *